صهیونیست‌ها طی روزهای و ماه‌های اخیر شکست‌های نظامی و امنیتی بیشماری را متحمل شده‌اند؛ لذا برای بازیابی روحیه ازدست‌رفته خود به تولید و انتشار اخبار جعلی نیاز دارند.

انتشار فیک‌نیوز؛ آخرین حربه صهیونیست‌ها برای فرار از شکست

آگاه: در همین راستا، صهیونیست‌ها مدعی عملیات هلی‌بورن کماندوهای خود در مصیاف سوریه و اسارت دو ایرانی شده‌اند! خبری که کذب و جعلی بودن آن آشکار است، چراکه اساسا هیچ نیرو و مستشاری ایرانی در مصیاف سوریه حضور ندارد؛ علاوه‌بر آن، چنانچه این ادعای صهیونیست‌ها صحت داشته باشد، باید مشخصات نیروهای اسیرشده را اعلام کنند؛ کاری که صهیونیست‌ها از آن طفره می‌روند و همین امر، دروغ بودن ادعای آنان را به اثبات می‌رساند.
روز پنجشنبه سپاه‌نیوز اعلام کرد: برخی رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که رژیم صهیونیستی در جریان حمله دو روز گذشته به منطقه مصیاف سوریه، با استفاده از چتربازان اقدام به اسارت مجموعه‌ای از سربازان از جمله دو شخصیت ایرانی کرده است. اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه در محل مورد ادعا (مصیاف) حضور نداشته‌اند، بلکه این منطقه محل حضور ارتش سوریه بوده و به همین دلیل ادعای متعاقب آن یعنی صدمه به نیروهای ایرانی یا اسارت آنها نیز به‌طور کامل دروغ است.
یک منبع آگاه نیز در همین راستا اعلام کرد: خبر عملیات هلی‌بورن نیروهای کماندو ارتش رژیم صهیونیستی، نفوذ به پایگاهی در سوریه و همچنین خبر اسارت دو ایرانی کذب محض است. این اخبارِ کنش دشمن باتوجه‌به نزدیکی عملیات خوانخواهی و انتقام در جهت کمرنگ کردن آثار آن در افکار عمومی داخلی و خارجی است.
سفارت ایران در دمشق نیز در واکنش به ادعای صهیونیست‌ها اعلام کرد که طی بمباران مصیاف در سوریه هیچ مستشاری ایرانی آسیب ندیده و ادعای رژیم صهیونیستی کذب است. سفارت ایران در سوریه در حساب ایکس خود (توییتر سابق) نوشت: رژیم اسرائیل بعد از ۱۱ماه ناکامی و شکست، به درجه‌ای از ناامیدی رسیده است که برای نجات خود راهی جز کشتن کودکان و انتشار دروغ نمی‌بیند.
سفارت کشورمان همچنین افزود: ما ضمن محکوم کردن حمله جنایت‌آمیز رژیم اشغالگر به مصیاف سوریه که در آن هیچ‌یک از مستشاران ایرانی آسیب ندیده، اعلام می‌کنیم که ادعای‌های رژیم اسرائیل دروغ است و تنها رسانه‌های ناشناسی که بلندگوی این رژیم هستند، اینگونه دروغ‌ها را منتشر می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.