۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۷٬۲۷۷

سکوت همسایه‌ها

رضا ظریفی ـ دبیر تحریریه

عملیات وعده صادق۲ که انجام شد؛ تصاویر و فیلم‌های زیادی، برخلاف خواسته صهیونیست‌ها در شبکه‌های مجازی منتشر شد که خوشحالی و آرامشی در دل میلیون‌ها ایرانی پدید آورد، اگرچه به فرموده رهبر انقلاب، ایشان و بسیاری از ایرانیان همچنان عزادار «سیدمقاومت» هستند. اما همین پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی که بنا بر فرمایشات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نه از سر شتابزدگی بود و نه از سر تعلل، موجی از خوشحالی را در میان ملت‌های مسلمان به‌خصوص ساکنان کشورهای محور مقاومت به وجود آورد. 

آگاه: دشمن که بعد از ترور شهید هنیه و بعدتر با به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، در میانه میدان رجزخوانی می‌کرد، تلاش داشت با القای جریانات مسموم رسانه‌ای این تفکر را بین ملت‌های منطقه جا بیندازد که ایران بر سر منافع خود با آمریکا و غرب معامله کرده است. همین اخبار کذب و شایعات با پمپاژ جریان رسانه‌ای معاند با سرعت بین مردم دهان به دهان شد و حتی بخش اندکی از جمعیت مومن و انقلابی را نیز دچار تزلزل کرد. نتیجه این بود که بسیاری این سوال را می‌پرسیدند که چرا ایران پاسخی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی نمی‌دهد؟ به‌خصوص اینکه رهبران مقاومت مانند سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه و نیز فرماندهان حزب‌الله و حماس و نیز افرادی چون سردار سیدعباس نیلفروشان به دست نیروهای جنایتکار رژیم هار به شهادت رسیده بودند.
اما از سه‌شنبه‌شب هفته قبل، ورق برگشت و ناگهان مردمان مظلوم و ستمدیده غزه شاهد پرواز موشک‌های درخشانی در آسمان بودند که این‌بار قرار بود جهنمی روشن برای شیاطین ساکن در سرزمین‌های اشغالی بیافرینند. بعد از آن هم مشاهده اصابت این موشک‌ها با کمترین خطا در اصابت به هدف؛ بدون آنکه گنبدآهنین صهیونیست‌ها توان پاسخ‌دهی را داشته باشد چشم و دل مردم را روشن کرد. 
حالا در چهار روز گذشته بازتاب گسترده این پاسخ موشکی بین مردم منطقه در جریان است و البته مردمان کشورهای مسلمان و عربی از حاکمان خود این سوال را می‌پرسند که چرا هیچ‌گاه دولت‌های عربی توان مقابله با رژیم صهیونیستی و ایستادگی در مقابل ظلم آنها نسبت‌به مسلمانان فلسطین را نداشته و ندارند، به‌خصوص اینکه از نظر مذهب نیز آن کشورها با اهالی سرزمین فلسطین قرابت دارند. 
این سکوت عجیب ازسوی سران کشورهای اسلامی منطقه تنها نشان از هراس آنها در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد و اینکه وابستگی آنها کار را به جایی رسانده که برخلاف تمام آموزه‌های قرآنی و انسانی، چشم خود را بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بسته‌اند و هرگز دم نمی‌زنند. نکته مهم دیگر این سکوت نیز گویای آن است که حالا سران این کشورهای واداده به این یقین رسیده‌اند که هیچ غیرممکنی در برابر ایرانیان وجود ندارد و اگر مردمان فارس باور نابودی رژیم شیطانی صهیونیست را دارند برای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، چراکه این امر را یک دستور و وعده الهی می‌دانند که در تحقق آن هیچ شکی نیست و از همین روست که پشت سر رهبر خود جمعه نصر را رقم می‌زنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.