-
بازیگر ایرانی به پروژه سینمایی فرانسوی پیوست
امیر جدیدی در نقش تنیسباز
فیلم «منصور» در ژانر بیوگرافی و به کارگردانی «رومالد بولانژه»، کارگردان مشهور فرانسوی در کمپانی فرانس تیوی تولید میشود.
-
گزارش «آگاه» از بدلکاری در ایران به بهانه سالروز تولد مرحوم ارشا اقدسی
بدلکاران سینما؛ قهرمانان ناشناس
زهرا بذرافکن - خبرنگار گروه فرهنگ: بدلکاری در ایران ماجراهای تلخ بسیار دارد، چندین نفر از حرفهایترین افراد در این حوزه که به پروژههای سینمایی معتبر بینالمللی نیز دعوت شده یا در آن فعالیت میکردهاند در مسیر بخشیدن ثبات حرفهای و عمومی به این رشته در کشور جانشان را از دست دادهاند و نامشان ماندگار شده است. از آنها میتوان ارشا اقدسیزاده، بدلکار و هنرپیشه درگذشته در حادثه فیلمبرداری در کشور لبنان و پیمان ابدی، کارگردان و بدلکار را که با حضور در مجموعه هشدار برای کبری۱۱ به شهرت رسیده بود و در هنگام فیلمبرداری در سانحهای جان باخت نام برد. پیمان ابدی بسیاری از افراد حرفهای در این رشته را آموزش داده که یکی از آنها ارشا اقدسیزاده بود.
-
گزارش «آگاه» درباره جشنواره بینالمللی فیلم کودک و نوجوان را بخوانید
سیاستگذاری از نگاه بزرگسالان
الناز برکاتی _ خبرنگار گروه فرهنگ: فیلمها یکی از مهمترین و موثرترین عوامل در راستای الگوی تربیتی و الگوپذیری کودکان به صورت غیرمستقیم به شمار میروند. پژوهشهای بسیاری نشان داده است که مشاهده فیلم در رفتار کودکان اثرگذار است. نخستین پژوهشی که در این زمینه انجام شد مربوط به نظریه بندورا در زمینه یادگیری از طریق مشاهده بود که به دو گروه دانشآموز فیلمهایی را نشان دادند که در یکی رفتار پرخاشگرانه و در دیگری رفتارها دوستانه نمایش داده میشد. بعد از مدتی گروهی که فیلمهای پرخاشگرانه تماشا کرده بودند، رفتارهای تهاجمی بیشتری از خود نشان میدهند. کودکان با دغدغههای مختلفی ازجمله شکل گرفتن شخصیت، پشتکار، عزتنفس و توانایی نه گفتن مواجه هستند؛ اگر فیلمهایی متناسب با دغدغههای آنها ساخته و تولید شود، میتواند الگوی بسیار مناسبی برای آموختن چنین مهارتهایی باشد؛ البته قطعا فیلمهای نامناسب که در ساخت آنها به نیازهای کودک و نوجوان توجه نشود، نتیجه عکس دارد و تاثیرات منفی ازجمله پرخاشگری کودک را در پی خواهد داشت.
-
گزارش «آگاه» از چالشهای دنبالهدار نظارت بر شبکه نمایش خانگی را بخوانید
رقابت بر سر نظارت با چاشنی دخالت
زهرا بذرافکن- خبرنگار گروه فرهنگ: نظارت بر شبکه نمایش خانگی چند سالی میشود که محل بحث و کشمکش است. از اعمال نظارت ساترا بهعنوان زیرمجموعهای از صداوسیما بر آن تا پیش آمدن مسئلهای درباره انتشار سریال «حشاشین» و ممنوعیت پخش آن، همه موجب شده است تا نظارت و فرآیند اعطای مجوزهای تصویری برای این مدیوم رسانهای به محل جدلهای مکرر بدل شود. در تصمیمگیری جدید سازمان سینمایی و طی نامهای تقسیم کار جدیدی در راستای اعمال نظارت بر این شبکه صورت گرفت و مطابق آن انتشار کلیه آثار سینمایی خارجی در سکوهای نمایش خانگی به دریافت تاییدیه از سازمان سینمایی کشور منوط شد. این درحالی است که تا قبل از این ساترا این مسئولیت را عهدهدار بوده و حتی اعلام کرده که نظارت پسینی برای تولیدات خارجی بهعهده مالکان و مدیران پلتفرمها است.
-
اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
ماموریتهای مضاعف و نتایج قابل حدس
رییس سازمان سینمایی، محمد خزاعی در یکصدوهفتمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی اظهار داشت که علاوهبر ظرفیتها و منابع موجود در سازمان سینمایی، با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبار ویژهای برای تقویت تولید آثار با اولویتهای موضوعی مشخص در نظر گرفته شده است.
-
جنجالهای یک سریال محبوب که تمامی ندارد
پایتختی تهی از چهره
سه سال از پخش آخرین قسمت از سریال «پایتخت» یکی از پرطرفدارترین سریالهای تلویزیونی میگذرد؛ سریالی که آخرین فصل آن در بحران کرونا تولید و در نوروز۱۴۰۰ پخش شد.
-
گزارش «آگاه » ازتولیدات جدید سیما را بخوانید
بازگشت آقای قاضی به تلویزیون
الناز برکاتی_ خبرنگار گروه فرهنگ: با فرارسیدن نوروز۱۴۰۳ بهاری جدید در تلویزیون نیز آغاز شد. برنامهها و سریالهای متعدد و متنوعی به قاب رسانه ملی آمدند اما چندان بازدهی کافی نداشتند. صداوسیما در سیاستها یکی دو سال گذشته خود فرازونشیبهای بسیاری داشت و همین امر موجب افت و ریزش مخاطبان شد. اما درنهایت مدیران تصمیم داشتند تا برنامهریزی جدیدی داشته باشند و کمی از موضعهای پیشین خود فاصله بگیرند. درواقع کمیت تلویزیون به نسبت سالهای گذشته کمی بهتر بود، چراکه شاهد سریالها و برنامههای متنوع با حضور برخی از چهرهها بودیم. اما میتوان گفت امسال شاهد اتفاق جدیدی در قاب تلویزیون نبودیم و برای برگرداندن مخاطبان ازدسترفتهاش دوباره دست به دامن سلبریتیها برای بازگشت شد که این نشان از آن دارد که طرح و برنامه جدید و خاصی وجود نداشته است. اما بههرحال پس از عبور از فاز اول برنامههای سال جدید، تلویزیون در چند روز آینده از سریالهای جدید خود رونمایی میکند که باید دید چقدر در جذب مخاطب موفق خواهند بود.
-
گزارش «آگاه» از نمایش توافقنامه را بخوانید
توافقی ناب در باب هنر
الناز برکاتی_ خبرنگار گروه فرهنگ: در روزهایی که تولید یک اثر نمایشی ازلحاظ اقتصادی و محدودیتهای ممیزی دشوار است، خلق یک نمایش باکیفیت و استاندارد که حرفی برای گفتن داشته باشد، امری دلپذیر است. میتوان نمایش «توافقنامه » را یک اثر استاندارد از اجرای نمایشنامهای دانست که هم تودهها را خطاب میکند و هم به فضای روشنفکری فرانسه بیاعتنا نیست. «توافقنامه » نمایشنامهای است رئالیستی از رماننویس و نمایشنامهنویس بنام فرانسوی، فیلیپ کلودل، که در لباس طنز تصویری از رفاقتی پر از فرازونشیب را ارائه میکند؛ رابطهای که در آن معنای دوستی چنان بیاعتبار شده که هر لحظه باعث غافلگیری مخاطب میشود.
-
نگاه «آگاه» به زندگی شهید مطهری را در سالگرد شهادتش بخوانید
استادی که هنر معلمی میدانست
الناز برکاتی _ خبرنگار گروه فرهنگ: شهید علی مطهری در اندیشه مهذب و در اخلاق مبتکر و صاحبسبک بود. با بیان حکمتهایش عطش شنوندگان را رفع و سیرابشان میکرد. در استدلال و برهان بیبدیل بود و با درایت و فراستی فراتر از زمان خودش حرکت میکرد. تلمذهای حکیمانه را از بزرگمردانی چون امام خمینی (ره)، علامه طباطبایی، آیتالله بروجردی و میرزا علیآقای شیرازی آموخته بود.
-
ابهام در روند شکلگیری پلتفرمهای پخش فیلم و سریال همچنان ادامه دارد
بازیگرانِ مطرح در حصارِ پلتفرمهای قارچی
در حالحاضر، حضور تهیهکنندگان و سرمایهگذاران کارآمد، کارگردانان نامی و مطرح و عوامل تولید حرفهای منجر به تولید و پخش آثار فاخر و ماندگار در شبکه نمایش خانگی شده و در درازمدت توانسته جایگاه خوبی را در میان مخاطبان کسب کند و حریفی جدی در مقابل سریالهای بدون محتوای تلویزیون شده است.
-
گزارش «آگاه» از ماجرای قدیمی و ادامهدار اختلافات گروه فیتیلهایها را بخوانید
قهر کودکانه برنامهسازان کودک
زهرا بذرافکن- خبرنگار گروه فرهنگ: ۱۰سال پیش بود که مجید قناد و گروه عموهای فیتیلهای، حمید گلی، علی فروتن و محمد مسلمی بعد از چندین سال همکاری مستمر از هم جدا شدند. برنامه عموهای فیتیلهای که صبح جمعهها از تلویزیون پخش میشد، موفق شده بود مخاطبانی از همه گروههای سنی داشته باشد و همراهی دوطرفه و خوبی را با این طیف گسترده مخاطب برقرار کرده بود. با اینحال بعد از جدایی دوام نیاورد و بعد از یکمرتبه توقف پخش آن در سال۹۱، در سال۹۴ نیز در پی حواشی و جنجالی که بعد از انتقاد به یکی از قسمتهای این برنامه ایجاد شد بهکلی متوقف شد. بعد از آن با وجود تولید دوباره این برنامه به شکل و نامهای دیگر اما هرگز به آن حد از اقبال مخاطب مشابه اواخر دهه۸۰ دست نیافت.
-
نگاه «آگاه» به جنجالهای ناخواشته بازیگر سینما را بخوانید
دچار پوپولیسم، گرفتار موجسواری
الناز برکاتی_ خبرنگار گروه فرهنگ: کمتر کسی را میشناسیم که رضا مارمولک را نشناسند و با او خاطره نداشته باشد یا برای بار دهم یا بیستم آژانس شیشهای را ندیده باشد و با نفسهای حبسشده به تماشای نقشآفرینی بینظیر پرویز پرستویی ننشسته باشد. پرویز پرستویی یکی از آن اسطورههایی است که سنگینی رزومه پربارش را یدک نمیکشد. مردی از جنس مردم که این روزها بیشتر توانش را صرف کمک به افراد نیازمند و مردم سیستان و بلوچستان میکند. اما درکنار همه این محاسن، انتشار برخی مطالب و مواضع او در صفحه شخصیاش که حامل جعل و کذب است، فضای افکار عمومی را به حاشیه میکشاند و این نقطهضعف او در بستر رسانهای است.
-
گزارش «آگاه» از سریالی که پس از پخش در پلتفرمها ممنوع شد
حاشیههای حشاشین
الناز برکاتی_ خبرنگار گروه فرهنگ: ساترا یا همان سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در این یکی دو سال اخیر که فعالتر از قبل بوده سر زبانها افتاده و واکنشها به عملکردش هم بیش از قبل شده است. از شهریورماه ۱۳۹۴ براساس ابلاغیهای که ازسوی رهبری به ریاستجمهوری و رییس مرکز ملی فضای مجازی ارسال شد، سازمانی تحت عنوان سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی تشکیل شد که بهاختصار ساترا شناخته میشود. در یکی دو سال ابتدایی چندان ماهیت مشخصی نداشت اما از سال۹۹ بهطور جدی وارد فرآیند نظارت بر محتوای مجازی شده است.
-
مدیر تئاتر شهر در گفتوگو با آگاه:
با این حریم شاهد حرکت سایهها خواهیم بود
الناز برکاتی_ خبرنگار گروه فرهنگ: سالهاست که رسانهها، هنرمندان و مسئولان فرهنگی مطرح میکنند که دغدغه حفظ حریم تئاتر شهر، قلب تپنده تئاتر کشور را دارند و پس از گذشت سالها اواخر سال گذشته کلنگ احداث این حریم برای حفاظت از این میراث فرهنگی کشورمان زده شده و در دست ساخت است. لزوم ایجاد این حریم آنقدر ازسوی هنرمندان، تئاتریها، مسئولان و رسانهها مطرح شده که شاهد اتفاقات منفی بسیار و معضلات زیادی در اطراف این حریم فرهنگی بودیم. اکنون که مطالبه جدی هنرمندان برای ایجاد این حریم به سرانجام رسیده است دراینباره با محمدجواد طاهری، مدیر مجموعه تئاتر شهر به گفتوگو نشستیم که در ادامه آن را میخوانید.
-
گزارش «آگاه» از چالشهای ۳۰ساله ایجاد حریم تئاترشهر را بخوانید
حریمی هنرمندانه یا حصاری متجددانه؟
الناز برکاتی_ خبرنگار گروه فرهنگ: بناهای تاریخی همانند شناسنامه بیانگر و نشاندهنده هویت و تاریخ یک ملت هستند و حفاظت از بناهای تاریخی یکی از وظایف سازمان میراث فرهنگی است؛ مجموعه تئاترشهر هم باتوجهبه پیشینه تاریخی که دارد در سال۱۳۸۴ با تصویب شورای ثبت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در فهرست آثار ملی کشور قرار گرفت و دارای حریم و حصار بود اما پس از آنکه در دوران شهرداری غلامحسین کرباسچی، حصارهای تئاترشهر برداشته شد، برخی نابههنجاریها را به همراه داشت که موجب گلهمندی هنرمندان و درخواست آنها برای ایجاد حریم در مجموعه تئاترشهر شد.
-
کاظم هژیرآزاد، بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتوگو با «آگاه»:
طرح اولیه را دیدم و موافق این حریم هستم
کاظم هژیرآزاد درخصوص ایجاد حریم برای مجموعه تئاترشهر گفت: ما نمیتوانیم ساختمان تئاترشهر را که نماد (سمبل) تئاتر تهران و یکی از بهترین طراحیها براساس معماری ساختمان است بهجای دیگر منتقل کنیم، باید در جای خودش حضور داشته باشد، زیرا این ساختمان یکی از آثاری است که در آن معماری سنتی و مدرنیته در آن تلفیق شده، پس ما وظیفه محافظت از این سبک آثار را داریم؛ تئاترشهر شناسنامه تهران است، به همان اندازه که از شناسامه خود محافظت میکنیم باید مراقب باشیم تا خدشهای بر این آثار وارد نشود.
-
گزارش «آگاه» از زندگی و آثار مرحوم نادر طالبزاده، بهمناسبت سالگرد درگذشتش
انقلابیِ نادر
نادر طالبزاده از هنرمندانی است که با آغاز انقلاب اسلامی به ایران آمد و برای سالها و تا پایان عمر با عشق و مستمر در راه اعتلای فرهنگی و هنری انقلاب گامهای مهمی برداشت. او در اردیبهشتماه سال۱۴۰۱ در اثر ابتلا به عارضه قلبی و لختگی خون در بیمارستانی در تهران درگذشت. او از جمله افراد تاثیرگذاری بود که ازسوی آمریکا تحریم شد و بااینحال اقدامات تاثیرگذار رسانهای و فرهنگی را در راستای آموزش و تولید آثاری ماندگار به پایان رساند.
-
جایگزین جهانی داستان «جنگ ستارگان» به موفقیت میرسد؟
تلماسه بر مبنای گفتمانی تاریخ گذشته
اولین قسمت سینمایی «تلماسه» در سال۲۰۲۱ اکران شد و حالا بعد از گذشت سه سال، قسمت دوم آن به اکران رسیده است. این فیلم سینمایی علمی-تخیلی و آخرالزمانی به کارگردانی «دنیس ویلنوو» از سری کتابهای داستانی با همین نام و به نویسندگی «فرانک هربرت» نوشته ۱۹۶۵ اقتباس شده است. بعد از جهانهای داستانی «ارباب حلقهها» و «جنگ ستارگان» این فیلم در سینمای هالیوود بهعنوان جایگزین آنها معرفی شد که میزان موفقیت آن در رسیدن به جایگاه آنها به زمان بیشتری نیاز دارد.
-
گزارش «آگاه» از ماجرای حواشی بین نماوا و اهالی سینما را بخوانید
فقدان شفافیت نظارتی ذیل سایه حواشی اخلاقی
ماجرا از اظهارنظر یکی از مدیران ارشد نماوا، حسن شانهساززاده آغاز شد. او موسس مجموعه شاتل و نایبرییس مجموعه نماواست. شانهساززاده طی مصاحبهای بازیگران و تهیهکنندگان سینما را بیاخلاق خواند و اشاره کرده که «به آنها پول بدهی، همه کاری انجام میدهند.» این اظهارنظر واکنشهای گستردهای را در جامعه سینمای ایران برانگیخت و درنهایت موجب مواضع تند و قطع همکاریهای گسترده و انتشار بیانیه در پاسخ به این موضوع شد. افرادی همچون همایون اسعدیان کارگردان و تهیهکننده سینما، مازیار میری کارگردان، هوشنگ گلمکانی منتقد سینما، محمدحسین فرحبخش تهیهکننده سینما و بسیاری دیگر از افراد و اصناف جامعه سینمای ایران نسبتبه حرفهای حسن شانهساززاده واکنشهای قاطع و انتقادی نشان دادند.
-
«آگاه» از موجسواری گسترده در اقدام ایران علیه اسرائیل گزارش میدهد
راهبردهای برنده در مرجعیت رسانه
این روزها مکررا از ضعف «مرجعیت رسانهای» در کشورمان سخن به میان میآید. در کورسوی رسانههای آزاد و مستقل، در انحصار صداوسیما و پروپاگاندای یکسویه و در دورانی که رسانههایی را به «بولتن» و بعضی را به بنگاه سیاسی و تجاری تقلیل دادهایم، متاسفانه اعتماد عمومی به خبر و رسانه داخلی عمیقا تخریب شده است. تاجاییکه در روزهایی که حوادث غمبار غزه که دل هر انسانی را به درد آورد و بیگناهان بسیاری به خاک و خون کشیده شدند، تقریبا هیچ گزارشی از رسانههای داخلی مرجعیت نیافت و بخش اعظمی از مردم، نمیدانستند که حقیقت هر حادثهای بهطور دقیق چیست و هرکسی به ریسمانهای گوناگون دست انداخته تا متوجه روایتهای آنسوی مرزها شوند.
-
مرور «آگاه» بر واکنشهای رسانهای به تحقق «وعده صادق» را بخوانید
سلبریتیهای آمریکاییها هم کنار ایران ایستادند
با آنکه کمی پیش گمانهزنیهایی درباره پاسخ ایران به تجاوز چندی قبل رژیم غاصب صهیونیستی در برخی اکانتهای توئیتری مسئولان منتشر شد و از چند روز قبل زمزمههایی به گوش میرسید، واکنشی بهصورت گسترده نسبتبه این موضوع شکل نگرفته بود، تا آنکه شب گذشته بعد از انتشار اخبار رسمی حملات موشکی ایران به سرزمینهای اشغالی در رسانههای بینالمللی و ملی کشورهای مختلف وایرال شده و ویدیوهای مربوط به آن در اکانتهای مجازی ساکنان منطقه، مردم فلسطین و همچنین ایرانیان ساکن شهرهای مبدا پرتاب این موشکها دست به دست شد. نهایتا این مسئله واکنشهای افراد مختلف نسبت به این موضوع را برانگیخت. تحلیل و دستهبندی این واکنشها براساس مواضع و مهمتر از آن، منافع افراد از جهت به خدمت گرفتن برد و اثرگذاری رسانهای حائز اهمیت است.
-
جای خالی موسیقی استراتژیک قدس در هنر و موسیقی ایرانی
شادی از تحقق «وعده صادق» بدون موسیقی متن
بعد از اقدام حقخواهانه و پاسخ قاطع به اقدامات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی واکنشهای حمایتگرانه گستردهای ازسوی مردم در خیابانها و فضای مجازی رخ داد که طی آن به شادی و اعلام همراهی با نیروهای نظامی کشور و مواضع آنها پرداختند. هنر در این مواقع به مدد میآید تا در همراهی، آنچه را نمیتوان به زبان آورد با موسیقی به کلام آمیزد و فضای عاطفی را قویتر سازد.
-
«آگاه» از وضعیت اکران آنلاین بر بستر پلتفرمها گزارش میدهد
بهترین راه دررو از شکست گیشه
شیوع ویروس منحوس کرونا خیلی چیزها را دستخوش تغییرات کرد؛ تغییراتی که پس از میان رفتنش همچنان باقی مانده و از بین نرفته است. کرونا شمایل زندگی فردی و اجتماعی را هم تغییر داد و غیرمنتظرهترین و عجیبترین وقایع را رقم زد. سرگرمی، سینما و هنر هم از شوک این تغییرات در امان نماندند. با تعطیلی سینماها نه فقط چرخه اقتصاد سینما از حرکت بازایستاده بود که مهمتر از آن، عمیق شدن فاصله میان تازهترین محصولات سینمای ایران با سبد مصرفی مخاطبان بالقوه خود نگرانیهایی را رقم زد و تنها راه چاره اکران آنلاین آثار بود.
-
درباره یک شوخی توهینآمیز در تلویزیون
مرز باریک شوخی و اهانت
حسن ریوندی کمدین، که هرازچندگاهی در برنامههای مناسبتی تلویزیون حضور پیدا میکند در آنتن زنده برنامه نوروزی شبکه تهران با توهینی کلامی به دو تن از مجریان باسابقه تلویزیون در قالب شوخی صدای اعتراض و انتقاد بسیاری را نسبتبه این حرکت درآوردند.
-
«آگاه» از آغاز بهاری تئاتر گزارش میدهد
جوجهتیغی گیشه تئاتر را زخمی کرد
تعطیلات نوروز بهانه بسیار خوبی برای تفریحات دستهجمعی و وقت گذراندن با خانواده است. تماشای نمایش و رفتن به سالنهای تئاتر یکی از آن تفریحات لذتبخشی است که نمیتوان از آن جدا شد. در سالیان گذشته به مناسبت روز جهانی تئاتر، سالنهای نمایش از هفتم فروردینماه فعالیتهای خود را آغاز میکردند اما امسال بهاری متفاوت برای این حوزه رقم خورد.
-
آغاز ثبتنام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبتنام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر خبر داد.
-
گزارش «آگاه» به مناسبت سالگرد شهادت مرتضی آوینی را بخوانید
۳۰ سال پس از آوینی
حدود پنج سال پس از پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و در روز ۲۰فروردینماه ۱۳۷۲، سید مرتضی آوینی، فیلمساز و نویسنده انقلابی، مقدمات تهیه جدیدترین قسمت مستند «شهری در آسمان» را در منطقهای به نام فکه که میان استانهای ایلام و خوزستان قرار دارد و در طول جنگ محل وقوع درگیریهای نظامی فراوانی بوده است، فراهم میکند. سید مرتضی آوینی درحال بررسی لوکیشنهای مناسب برای فیلمبرداری تصاویر این فیلم مستند بود که بر اثر انفجار مینی که از زمان جنگ باقی مانده بود به شهادت رسید.
-
اسماعیلی:
هرگونه تاخیر در ساماندهی حریم تئاتر شهر را شخصاً پیگیری میکنم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساماندهی حریم تئاتر شهر با تداوم معماری زیبای آن در عرض یک سال آینده خبر داد.
-
نگاهی بر رفتار و برنامه پر حاشیه نوروزی علی ضیا
اعتبارگیری از تلویزیون و بازی در میدان ابتذال
علی ضیا که حالا مجری سابق تلویزیون محسوب میشود، مدتی است مشغول ساخت و انتشار برنامهای در گونه پادکست ویدیویی در پلتفرم فیلترشده یوتیوب است که در نوروز نیز ویژه برنامه نوروزی آن تولید و منتشر شد. این برنامه از ابتدا در قامت برنامهای با محوریت زنان و استقامت آنان در زندگی زنانه در دست و پنجه نرم کردن با مشکلات فارغ از جنسیت تولید و منتشر میشد.
-
یک اکران نوروزی ویژه و متفاوت
نوروز ۱۴۰۳ با رکوردهایش ماندگار شد
اکران نوروزی سال ۱۴۰۳ از حوالی ۲۰ اسفند ماه آغاز شد و از همان ابتدا با رکورد فروش روز نخست ویژه فیلم «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی خوش آمدی ماندگار به سینمای ۱۴۰۳ داد.