۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۳٬۷۶۲

رییس قرارگاه جهادی ۲۰۲۰ محله گفت: ۸۷۴هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل با کدملی شناسایی شده‌اند و در قرارگاه جهادی محله ۲۰۲۰ برای بازگرداندن آنها به مدرسه تلاش می‌شود.

آگاه: علی آقامحمدی، رییس قرارگاه جهادی ۲۰۲۰ محله در نخستین جشنواره معلمان جهادی سراسر کشور اظهار کرد: قراردادی با دبیرستان البرز منعقد شده است تا در شیفت بعدازظهر برای دانش‌آموزان محروم کلاس‌های کنکور برگزار شود. دانش‌آموزان توانمند تحصیلی نیز در این طرح به‌عنوان پشتیبان در کنار دانش‌آموزان ضعیف‌تر حضور خواهند داشت. وی افزود: ۸۷۴هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل با کدملی شناسایی شده‌اند و در قرارگاه جهادی محله ۲۰۲۰ برای بازگرداندن آنها به مدرسه تلاش می‌شود.همچنین حمیدرضا خان‌محمدی، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در اولین جشنواره ملی معلمان جهادی سراسر کشور نیز اظهار کرد: تعهد و فداکاری در شغل معلمی نقشی اساسی دارد. می‌توان با ایجاد یک شبکه گسترده از معلمان متعهد که شامل یک‌میلیون نفر باشد، بر این امر تأکید کرد. این شبکه می‌تواند به ۱۶میلیون دانش‌آموز تحت تعلیم خود خدمات ارائه دهد.

وی بیان کرد: عوامل مخرب ذهن دانش‌آموزان، خانواده‌ها را نیز در تیررس خود قرار داده‌اند. با انجام کار جهادی و طراحی و اجرای برنامه‌های هدفمند، می‌توانیم به ساختن آینده‌ای روشن برای کشورمان کمک کنیم. جهاد تبیین نیز در این راستا نقشی اساسی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تربیت باید در دبستان اتفاق بیفتد، متذکر شد: بهسازی ۱۱۰هزار کلاس درس با مشارکت ۱۵گروه جهادی انجام شده و ۱۱۰هزار کلاس درس با مشارکت ۱۵گروه جهادی بهسازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.