۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۳٬۷۸۱

فرمانده سپاه قدس:

ناتو در عملیات وعده صادق همه امکاناتش را به کار گرفت

سردار قاآنی با اشاره به همکاران رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق گفت: حساب فرانسه، انگلیس و آلمان سرجای خودش است

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: در جریان عملیات وعده صادق، در دریای سیاه هفت تا هشت ناوگروه مستقر شدند تا جلوی عملیات را بگیرند و بیش از ۲۰۰هواپیما از شب عملیات تا پایان در آسمان منطقه بودند.

ناتو در عملیات وعده صادق همه امکاناتش را به کار گرفت

آگاه: سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت اربعین شهادت سردار سرلشکر محمدهادی حاجی‌رحیمی، عملیات وعده صادق را دارای ویژگی‌های خاص عنوان کرد و گفت: عملیات وعده صادق ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشت. باوجود عدم مخفی‌کاری و علنی بودن این عملیات اما همه امکانات رژیم صهیونیستی که عصاره امکانات نظامی دنیاست، و همه امکانات آمریکا و ناتو به میدان آمد. وی یادآور شد: بیش از ۲۰۰هواپیما از سر شب عملیات تا پایان آن در آسمان منطقه بودند. متراکم‌ترین نقطه دنیا به لحاظ پدافند هوایی همین منطقه‌ای بود که برادران شما در آن عملیات غرورآفرین وعده صادق را انجام دادند.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرد: وقتی طوفان‌الاقصی شروع شد همه تحلیلگران مسلط نظامی دنیا حداکثر زمان ایستادگی فلسطینیان را در بالاترین حد، دو ماه می‌دیدند اما امروز هفت‌ماه گذشته است و مقاومت فلسطین همچنان پابرجاست. وی افزود: نیروهای مقاومت اما امروز اعلام می‌کنند وضع ما با اندک تغییری مثل شروع طوفان الاقصی است. عملیاتی که مقاومت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیستی کرد در تاریخ و دنیا بی‌سابقه است.

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به حضار تصریح کرد: شما رژیم صهیونیستی را می‌شناسید، این جنایتکاران خونخوار کودکش، تمام عصاره‌ نظامی دنیا را از سال‌های متمادی در اختیار دارند. در این نبرد، نه‌تنها رژیم خونخوار صهیونیستی بلکه از همان روزهای اول، آمریکا و کل ناتو به میدان حمایت از این رژیم آمدند. سردار قاآنی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا و همه غرب کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند در مقابل جبهه مقاومت بایستند. این شعار نیست و در عمل اثبات شد و خودشان هم به آن اذعان دارند.

وی ادامه داد: در همین عملیات وعده صادق که یک عملیات مقاومتی بود، جمهوری اسلامی تشخیص داد وقت وارد شدنش است و با اقتدار و با صلابت وارد شد و هنوز زمان می‌خواهد تا عمق عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق مشخص شود اما دشمنان ما بسیار بهتر از دوستان ما فهمیدند که چه ضربه‌ای خورده‌اند و چه اوضاعی دارند.

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: پیروزی وعده صادق به موشک‌ها و پهپادهایی که به سرزمین اشغالی رسیدند نیست؛ به‌قدری اسرار در درون این عملیات نهفته است که زمان زیادی طول می‌کشد تا کسی بتواند آن را تحلیل کند. سردار قاآنی با اشاره به ظلم و جنایت مستمر صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم اما مقتدر فلسطین و غزه بیان کرد: بچه‌های فلسطینی ۱۴سال است در محاصره هستند؛ غزه ۱۴سال در محاصره است. صهیونیست‌ها یک‌روز شنیده بودند فلسطینی‌ها از شِکَر یک‌چیزی درست می‌کنند که برای میدان نبرد به‌درد می‌خورد و مدت‌ها نمی‌گذاشتند شکر به غزه وارد شود اما عمده ابزار جنگی مقاومت غزه که در این هشت‌ماه این‌جور رژیم صهیونیستی و آمریکا را به ذلت کشانده، تولید خودشان در این سرزمین محاصره‌شده‌ است. حالا هرکس می‌خواهد بفهمد مقاومت یعنی چه؟ بنشیند و محاسبه کند.

وی با اشاره به نقش رهبر معظم کل قوا در انجام عملیات وعده صادق گفت: چه کسی در دنیا جرات دارد چنین تصمیمی بگیرد؟ این رییس‌جمهوری آمریکا که اینطور خودش را برای دفاع از رژیم صهیونیستی تکه پاره کرده است، رسما به اسرائیلی‌ها اعلام کرد من وارد درگیری نخواهم شد. قاآنی ادامه داد: لذا پیام وعده صادق و جمهوری اسلامی به همه کسانی که در منطقه و ماورای منطقه دل خوش کردند که به آمریکا اتکا کنند این است که خوب است مقداری عقلشان را به کار بیندازند. آمریکا از هرکس روی این کره خاکی بخواهد دفاع کند بیشتر از رژیم صهیونیستی دفاع نخواهد کرد و بالاترین قدرت دفاعی آمریکا از یک نقطه و مکان و سرزمین، هنری بود که آنها در دفاع از رژیم صهیونیستی به خرج دادند. فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: برخی از رهبران منطقه که به آمریکا اتکا می‌کنند کمی فکر کنند آیا آمریکا از آنها بیشتر از رژیم صهیونیستی دفاع می‌کند؟

سردار قاآنی تاکید کرد: همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت. بله آن شب تمام شد اما حساب آنها سرجای خودش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.