یکی از نقاط قوت دولت سیزدهم که تقریبا همه کارشناسان اعم از حامی و منتقد به آن اذعان داشتند، مردمی بودن شخص رییس‌جمهوری و اهتمامش به انجام سفرهای استانی در هر شرایطی بود؛ اتفاقی که در برخی دولت‌های گذشته به بهانه‌های مختلف ازجمله احتمال شیوع کرونا، بدی آب و هوا یا هشدارهای امنیتی هرگز با این حجم کاری که دولت سیزدهم داشت، رخ نمی‌داد.

شهادت مزد صداقت

آگاه: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدیریت اجرایی پس از شهادت رییس‌جمهوری و تیم همراه، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قانون اساسی تکلیف را روشن کرده است و تا انتخاب رییس‌جمهوری جدید امور اجرایی ازسوی معاون اول رییس‌جمهوری پیگیری می‌شود و شورایی مرکب از معاون اول رییس‌جمهوری، رییس قوه قضاییه و رییس قوه مقننه در ۵۰روز آینده انتخابات را برگزار می‌کنند و بلافاصله به رسالت خود می‌پردازند.

جعفر قادری با اشاره به اینکه ایجاد یأس و نامیدی در این شرایط موضوعیتی ندارد، به «آگاه» گفت: خوشبختانه در کشوری که رهبر دارد همه دستگاه‌ها به وظایف خود عمل می‌کنند و جای شبهه‌ای وجود ندارد و این اتفاقات را در گذشته داشتیم و هم‌زمان رییس‌جمهوری و نخست وزیرش شهید شدند که هیچ اتفاقی در کشور نیفتاد و کارها به روال خود ادامه داشت.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گرچه ضایعه ازدست‌دادن رییس‌جمهوری محبوب و هیات همراه سخت است؛ اما از نکات مثبت نظام و انقلاب اسلامی ایران این است که رییس‌جمهوری ش مردمی است و مرتب از این نقطه به آن نقطه برای خدمت‌رسانی در بین مردم حضور پیدا می‌کند.

قادری گفت: در مقاطع مختلف این جابه‌جایی‌ها باعث تحکیم انقلاب اسلامی شده، چراکه باورها و اعتقادات شهدا را دنبال کردند و تا زمانی که چهارچوب‌ها در کشور مستحکم است، هیچ مشکلی برای کشور وجود ندارد و مقام معظم رهبری همیشه در سخنانش تاکید می‌کنند که انقلاب ما متکی به شخص نیست و سقوط و پایداری حکومتی به‌ گونه‌ای است که اتفاقات این‌چنینی مشکلی را برای کشور به وجود نمی‌آورد.

جعفر قادری با اشاره به روحیه عملگرایی شهید آیت‌الله رئیسی گفت: رییس‌جمهوری فقید در زندگی فراز و فرود نداشتند و یک مسیر ثابت و مطمئن داشتند و همیشه سرباز نظام و انقلاب و تابع امامین انقلاب بود و سطح زیستی ایشان با وجود اینکه در مسئولیت‌های مختلفی قرار گرفت هیچ تغییری نکرد؛ زیرا در هر جایگاهی که بود خود را خدمتگزار مردم می‌دانست. وی افزود: آیت‌الله رئیسی در همه مسئولیت‌ها سربلند بیرون آمد و برای همه ملت روشن است که در دوران ریاست‌جمهوری‌اش سرکشی به مناطق محروم، حضور به‌موقع در رویدادهای مختلف و تزریق آرامش به مردم ازجمله رسالت‌هایش بود که بسیار اهمیت داشت و تمام تلاشش را برای امنیت مردم کشور به کار گرفت.

 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در طول دوران مسئولیتش هیچ‌وقت کار غیراخلاقی نکرد و با اقتدار به رسالتش که خدمت به مردم بود، ادامه داد و مزد صداقت، مردم‌داری و ساده‌زیستی‌هایش را با شهادت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.