رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آگاه؛ با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهوری فقید کشورمان گفت: بنده این ضایعه بزرگ را خدمت مردم و رهبر معظم انقلاب و همچنین خانواده‌های داغدار به‌ویژه خانواده رییس‌جمهوری محترم تسلیت عرض کرده و آرزوی علو درجات را از خداوند برای این عزیزان خواستارم.

آگاه: محمدرضا پورابراهیمی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در طول سال‌های خدمتشان منشأ آثار و برکات زیادی بودند، تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی در حوزه‌های مختلف اعم از بخش‌های اجرایی و قضایی خدمات زیادی را انجام دادند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات آیت‌الله رئیسی در کسوت رییس‌جمهوری و در سه سال گذشته تاکید کرد: در زمان تصدی وی بر مسند قوه اجرایی اقدامات خوبی انجام شد. وی با اشاره به پیگیری‌های رییس‌جمهوری فقید در رابطه با بسیاری از حوزه‌های اجرایی، بیان کرد: آیت‌الله رئیسی ارتباط خوبی با مردم داشتند به نظر بنده یکی از ویژگی‌ها و مولفه‌های دولت آقای رئیسی رویکرد مردمی‌محوری آن بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رییس‌جمهوری فقید، تاکید کرد: سفرهای استانی به میزان زیادی در روحیه مردم تاثیرگذار بود، چراکه مردم نگاه می‌کردند، رییس‌جمهوری در منطقه آنها حاضر شده است.

پورابراهیمی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی روحیه مردم‌محوری داشتند، گفت: نشست‌هایی که رییس‌جمهوری فقید در مناطق مختلف و به‌ویژه مناطق محروم می‌گذاشتند، نشان از همین روحیه مردم‌محوری داشت. وی با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی به کرمان تاکید کرد: این سفر یک‌سال و نیم قبل صورت پذیرفت؛ آیت‌الله رئیسی درحالی وارد کرمان شدند که شرایط آب و هوایی بسیار نامناسب بود اما ایشان به بم رفته و بسیاری از دیدارهای خود را انجام دادند. در این سفر کار به جایی رسیده بود که به‌طورکلی پیراهن رییس‌جمهوری و سایر همراهان خاک‌آلود شده بود، این در حالی است که رییس‌جمهوری فقید جلسات مربوطه و دیدارهای مردمی را لغو نکردند.

از کرملین تا کرمان 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه سیل در جنوب استان کرمان ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در رابطه با حادثه سیل در جنوب استان کرمان بلافاصله پس از بازگشت از روسیه به استان کرمان سفر کردند تا از نزدیک شاهد مشکلات بوده و در رابطه با آن تصمیماتی را اتخاذ کنند. پورابراهیمی با بیان اینکه رییس‌جمهوری فقید رویکرد مردم‌محوری و مردم‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده بود، ادامه داد: آیت‌الله رئیسی سلامت کاری بالایی داشتند، همچنین رییس‌جمهوری فقید با فساد مبارزه کرده و خود ازجمله سالم‌ترین افراد بودند؛ البته موضوع مبارزه با فساد در جایگاه رییس قوه اجرایی برای آیت‌الله رئیسی نیز حائز اهمیت بود و اجازه نمی‌دادند فردی از ظرفیت دولت سوءاستفاده کرده و منشأ تخلف و فسادی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس‌جمهوری فقید ازجمله پاکدست‌ترین نیروهای انقلاب شناخته می‌شوند، ادامه داد: همچنین آیت‌الله رئیسی فردی پرکار بود. ما بارها از نزدیک و در جریان برگزاری جلسات سران قوا شاهد پرکاری ایشان بودیم و رییس‌جمهوری فقید برای بسیاری از جلسات وقت می‌گذاشتند. پورابراهیمی با بیان اینکه روحیات معنوی و اتکا به خدا در شخصیت آیت‌الله رئیسی موج می‌زد، ادامه داد: همواره رییس‌جمهوری فقید در همه امور دلدادگی به انقلاب، نظام و رهبری و شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده بودند، به‌واقع ما می‌توانیم خروجی این ویژگی‌ها را به‌عنوان اقدامات متمایز دولت سیزدهم محسوب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.