به گزارش گروه سیاست - دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام‌خمینی(س) در نشست خبری ویژه سی‌وپنجمین سالگرد بزرگداشت امام‌خمینی(س) گفت: سالگرد امسال متاسفانه با دو حادثه جانسوز و اسفناک همراه است.

آگاه: اول حادثه شهادت غمبار و جانگداز ریاست محترم جمهور، چهره عزیز و دوست‌داشتنی و خدوم ملت ایران و پیرو راستین امام و رهبری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان بزرگوار ایشان و حادثه بزرگ‌تر و غم‌انگیزتر مسئله غزه و فلسطین که داغ این حوادث نه‌تنها بر روح و جسم و جان ملت‌های مسلمان، بلکه بر دل‌های مردم سراسر جهان و آزادی‌خواهان سایه انداخته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی انصاری با اشاره به اینکه در سنوات گذشته رییس‌جمهوری سخنران مراسم شب ۱۴خرداد حرم مطهر امام‌خمینی(س)، بوده است، گفت: روز ۱۳خرداد بنا بر این است که از سخنان سرپرست رییس‌جمهوری، جناب آقای مخبر استفاده کنیم و ان‌شاءالله ایشان سخنران ما خواهند بود و بعد از نماز مغرب و عشا و عزاداری، سخنرانی ایشان را هم خواهیم داشت.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام‌خمینی(س) اظهار کرد: ما امسال یک همایش بین‌المللی تحت عنوان «غزه، مظلوم مقاوم» در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما داریم که افتتاحیه آن هم با سخنرانی آقای مخبر، یادگار امام و شخصیت‌های بزرگ جهان اسلام است. بناست شخصیت‌هایی که برای فلسطین کارهای بزرگی در حوزه سیاسی، انقلابی، علمی و تحقیقاتی انجام داده‌اند، در این مراسم حضور داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.