ماشین جنگی رژیم صهیونیستی کماکان درحال قتل و کشتار و نسل‌کشی در غزه است؛ در باریکه غزه هیچ مکانی نیست که از توحش و جنایات صهیونیست‌ها در امان باشد. تاکنون طی هشت‌ماه اخیر حدود ۳۷هزار فلسطینی فقط در غزه قربانی جنایات صهیونیست‌ها شده‌اند.

جنایت با ژست موفقیت

آگاه: روز پنجشنبه گذشته نیز همزمان با طرح مباحثی درباره پذیرش آتش‌بس سه‌مرحله‌ای در غزه، ارتش متجاوز صهیونیستی یک اردوگاه آوارگان فلسطینی در منطقه «نصیرات» را هدف قرار داد که این حمله به شهادت و مجروح شدن ده‌ها فلسطینی منجر شد. اما جنایت صهیونیست‌ها در منطقه نصیرات غزه تنها به بمباران اردوگاه آواران منحصر نماند و ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این جنایت حدود ۹۰خانه و ساختمان مسکونی را بمباران کرد. درنتیجه جنایات سبعانه صهیونیست‌ها در منطقه نصیرات غزه، حدود ۳۰۰فلسطینی شهید و حدود ۷۰۰نفر دیگر مجروح شدند.

ارتش اشغالگر صهیونیستی، جنایت نصیرات را با مشارکت ده‌ها جنگنده و پهپاد اعطایی از آمریکا انجام داد. این گزاره کوچک‌ترین محل تردیدی ندارد که آمریکا همدست اسرائیل در نسل‌کشی در غزه است.

البته صهیونیست‌ها مانند تمامی جنایاتی که طی سال‌ها و ماه‌های اخیر انجام داده‌اند برای جنایت نصیرات نیز بهانه‌تراشی کردند و در این امر آمریکایی‌ها به آنها یاری رساندند؛ صهیونیست‌ها مدعی بودند که اردوگاه نصیرات در غزه محل نگهداری اُسرای اسرائیلی است؛ بر همین اساس ارتش متجاوز و متوحش صهیونیستی با همکاری و همدستی آمریکا به این اردوگاه یورش جنون‌آمیزی بُرد و حدود هزار فلسطینی را به خاک و خون کشید تا چهار اسیر اسرائیلی را آزاد کند.

نکته قابل تامل آنکه این حمله جنون‌آمیز اسرائیل و آمریکا به اردوگاه نصیرات، درست در روزی اتفاق افتاد که سازمان ملل بالاخره شهامت کرد و رژیم صهیونیستی را در ردیف رژیم‌های کودک‌کش گنجاند. وفق موازین بین‌المللی وقتی رژیم یا دولتی در زمره عناصر کودک‌کش قرار می‌گیرد تا حداقل چهار سال باید در انزوای نظامی و تسلیحاتی قرار گیرد؛ اما رژیم صهیونیستی با چراغ سبز و حمایت لجستیکی و تسلیحاتی آمریکا در همان روزی که از ناحیه سازمان ملل به‌عنوان «کودک‌کش» شناسایی شد، هزار انسان بیگناه ازجمله تعداد کثیری کودک را در اردوگاه نصیرات غزه به خاک و خون کشید. 

آن چیزی که واضح است آن است که در جنایت نصیرات و کشتار و مجروح کردن هزار انسان بیگناه، آمریکایی‌ها نیز به‌صورت مستقیم مشارکت داشتند و بهانه این حمله نیز آزادسازی تعداد محدودی اسیر اسرائیلی بود، امری که به‌طور کامل نیز محقق نشد.

نکته قابل‌تامل آنکه طی مدت اخیر اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به بهانه آزادسازی اسرای صهیونیست، به انواع و اقسام اماکن ممنوعه از اردوگاه و مدرسه تا بیمارستان و درمانگاه یورش می‌برند و در آخر نیز دست از پا درازتر اعلام می‌کنند که اسیری یافت نشد! در قضیه جنایت بیمارستان شفا توسط صهیونیست‌ها نیز همین قضیه‌ اردوگاه نصیرات تکرار شد؛ در آنجا نیز اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها گفتند باید به بیمارستان شفا حمله کنیم، چرا که اسرای اسرائیلی آنجا نگهداری می‌شوند؛ با همین بهانه حمله اسرائیل به بیمارستان مزبور صورت گرفت و پس از کشتار و زخمی کردن صدها انسان درمانده و بیمار که روی تخت بیمارستان بودند، در آخر صهیونیست‌ها اعلام کردند اسیری را در بیمارستان شفا یافت نکردیم و آمریکایی‌ها نیز در مقام توجیه جنایات آنها برآمدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.