۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۴٬۳۲۳

فهیمه اروانی از اوایل انقلاب در جلسات نفاق شرکت کرده و در سال۱۳۵۸ جذب تشکیلات می‌شود. وی ابتدا مسئولیت دختران را در نهاد دانش‌آموزی عهده‌دار شده و پس از مارکسیست شدن گروهک در نشستی به این موضوع اعتراض و برای مقطعی کناره‌گیری می‌کند. لکن نهایتا در سال۱۳۵۹ ازسوی فردی به نام ثریا ابوالفتی دوباره جذب تشکیلات می‌شود.

متهم ردیف هفتم

آگاه: گفتنی است مشارالیها در سال۱۳۶۱ با علیرضا پورنظری ازدواج تشکیلاتی کرده و در همان سال به محض خروج غیرقانونی از کشور در عراق به منافقین می‌پیوندد.
فهیمه اروانی در سال۱۳۷۸ مسئولیت آموزش شاخه‌ نظامی به اصطلاح آزادی بخش گروهک تروریستی منافقین را برعهده داشته و در عملیات تروریستی موسوم به راهگشایی در کنار مهوش سپهری، مسئولیت طراحی ورود افراد به داخل کشور و چک برنامه‌های آنها برای عملیات‌های خمپاره‌زنی به مناطق مسکونی و ادارات را عهده‌دار بوده است.
همچنین وی در مقطعی علاوه‌بر مسئولیت مصاحبه با افراد جدیدالورود به تشکیلات و پذیرش آنها شکنجه‌گر و بازجوی افراد مسئله‌دار نیز بوده است. نامبرده در عملیات‌های نظامی تروریستی فروغ جاویدان و چلچراغ حضور فعال داشته و مدتی نیز به‌عنوان رابط گروهک با آمریکایی‌ها و در سال‌های پایانی حضور در عراق نیز مسئول تبلیغات در مقر اشرف و لیبرتی بوده است.
همچنین مشارالیها در مقطعی به‌عنوان جانشین مریم رجوی و درحال‌حاضر نیز به‌عنوان معاون رئیس شاخه‌ نظامی گروهک تروریستی منافقین و عضو شورای موسوم به ملی مقاومت فعالیت می‌کند.
با زیاد شدن تعداد عملیات‌ تروریستی تشکیلات ستاد داخله در اکثر مقرها نظیر مقر بصره (حبیب) کوت (فائزه)، العماره همایون و موزرمی جلولا انزلی علوی (مقدادیه) و مقر اشرف تشکیل می‌شود.
همچنین سازماندهی مقرها و هریک از عملیات‌های تروریستی ازسوی مسعود و مریم رجوی صورت گرفته و ریاست ستاد داخله و شاخه نظامی به اصطلاح آزادی‌بخش گروهک تروریستی منافقین به مهوش سپهری محول شده و معاونت‌های مختلف آن نیز تحت نظر فهیمه اروانی اداره می‌شود. ضمنا نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۴۲۷/۶-A است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.