نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «آگاه»، با اشاره به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان و نقش جوانان در افزایش مشارکت در انتخابات گفت: جوانان نسبت‌به انتخابات پیش‌رو بی‌تفاوت نیستند و مردم  به‌خوبی می‌دانند که حضور در پای صندوق رأی برای آنها قدرت می‌آفریند.

جوانان نسبت به انتخابات پیش روی بی‌تفاوت نیستند و نخواهند بود

آگاه: رمضانعلی سنگدوینی با بیان اینکه وعده صادق، قدرت ایران را به رخ  جهان کشید، بیان کرد: جوانان ما باید بدانند امنیت، ثبات و توسعه در کشور می‌تواند حضور و اقتدار نیروهای نخبه در کشور را دوچندان کند.
وی با اشاره به بیانات رهبری در زمینه تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی و همراهانش بیان کرد: رهبری در این زمینه تاکید داشتند که این حضور، جمهوری اسلامی ایران را چند گام به جلو برد. همچنین رهبری حضور مردم در انتخابات را حماسه دوم نام نهادند که می‌تواند حماسه‌ای را رقم بزند که تن دشمنان ما در دنیا به لرزه درآید. این نماینده مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به همه اقشار جامعه ارادت ویژه داشتند اما به جوانان جور دیگری ابراز ارادت می‌کنند، بیان کرد: آن هم به این دلیل که بالاخره این جوانان هستند که آینده کشور را می‌سازند و درواقع آینده کشور دست جوانان است.
وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب درباره توجه به شرکت‌ها دانش‌بنیان و فعالان در این عرصه بیان کرد: همچنین موضوع جوانان یکی از عناوین سیاست‌های کلی ابلاغی ازسوی رهبری است و این نهایت امیدواری رهبری به جوانان را نشان می‌دهد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید در امور مربوط به جوانان دست به دست دهند، بیان کرد: باتوجه‌به اظهارات اخیر رهبر انقلاب درباره امید و اعتقاد به جوانان، حتما این مسئله مسئولیت دولت بعد را در قبال امور مربوط به جوانان سنگین‌تر می‌کند.
سنگدوینی با بیان اینکه ما نخبگان جوان زیادی داریم، بیان کرد: این جوانان چه در مسائل فنی و چه در مسائل پزشکی، حرفی برای گفتن دارند و حتما ما باید به جوانان و مدال‌آوران علمی توجه داشته باشیم؛ بنابراین تاکید رهبری مبنی بر حضور جوانان در انتخابات و افزایش مشارکت بدین معناست که جوانان باید به آینده کشور امید داشته و امید ببندند؛ ازاین‌رو رهبری با یک روش و سخن دیگر سعی دارند، امیدواری به آینده کشور را مورد تاکید قرار دهند.
وی با بیان اینکه توجه به جوانان و نخبگان همواره مورد تاکید رهبری انقلاب بوده است، ادامه داد: درواقع آینده دست نخبگان و جوانان است؛ بنابراین رییس‌جمهوری بعدی، مسئولیت سنگینی در قبال جوانان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.