نماینده مردم رشت در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با آگاه؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام (ره) گفت: مقام معظم رهبری بیانات در سخنرانی اخیر خود در رابطه با انتخابات پیش رو، مواردی را مطرح کردند که کاندیداها باید این موارد را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتخابات عرصه‌ای برای بیان دستاوردها باشد

آگاه: جبار کوچکی‌نژاد تاکید کرد: به موجب اظهارات مقام معظم رهبری، نامزدهای راه‌یافته به عرصه انتخابات باید اخلاق را رعایت کرده و بر اساس اخلاق‌مداری کارنامه کاری خود را به مردم ارائه دهند و از تخریب دیگری پرهیز کنند. این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طبق اظهارات مقام معظم رهبری، انتخابات یک پدیده پردستاورد قلمداد می‌شود؛ ازاین‌رو باید تلاش شود تا این انتخابات باشکوه و با مشارکت بیشتر مردم رقم بخورد. بنابراین اگر این انتخابات مجددا همراه با حضور پرشور مردم باشد، این خود می‌تواند یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران محسوب شود.

نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه انتخابات پیش رو یک انتخابات مهم است، ادامه داد: این انتخابات به‌واقع مکمّل حماسه‌ بدرقه‌ شهیدان است و مردم باید هرچه باشکوه‌تر این انتخابات را برگزار کنند. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درواقع مردم باید در انتخابات پیش رو فردی را راهی پاستور کنند که فعّال، پُرکار و معتقد به مبانی انقلاب باشد. کوچکی‌نژاد با بیان اینکه نامزدهای راه‌یافته به انتخابات ریاست‌جمهوری باید اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهار کرد: طبق اظهارات مقام معظم رهبری بدگویی‌کردن، تهمت‌زدن، لجن‌پراکنی کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند، به آبروی ملّی هم لطمه می‌زند. بنابراین نامزدها باید از بد اخلاقی‌های سیاسی دست کشیده و تنها راهکارهای خود را برای اجرای امور تبیین کنند.

وی با بیان اینکه نامزدها باید به‌طور سالم با هم به رقابت بپردازند، تاکید کرد: درحقیقت عرصه انتخابات میدان ستیز برای به‌دست‌آوردن قدرت نیست. جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه انتخابات فرصتی خوبی برای خدمت است، افزود: در عرصه انتخاباتی نیازی به کشمش‌های عجیب‌وغریب نیست و به‌جای آن باید داوطلبان، به ارائه برنامه‌های خود بپردازند. وی انتخابات را عرصه‌ای برای بیان دستاوردها دانست و تاکید کرد: باید داوطلبان باکرامت در انتخابات رفتار کنند؛ چراکه در این بخش رهبری به مشی آقای رئیسی اشاره کردند که باکرامت از کنار تخریب‌ها عبور می‌کرد و بداخلاقی نمی‌کرد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه رییس‌جمهوری باید فعال باشد و در مقابل دشمنان از منافع ملی دفاع کند و تصور نکند که با امتیازدادن به برخی کشورها می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، ادامه داد: توانایی‌های فرد باید ملاک انتخاب رییس‌جمهوری باشد نه اینکه فردی به‌صرف جنجال‌آفرینی و تحریک احساسات مردم، انتخاب شود و بعد هم کاری از پیش نبرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.