۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۴٬۷۲۲

نماینده مردم یزد در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با آگاه؛ با اشاره به حضور و مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم حضو و مشارکت خوبی در جریان برگزاری این انتخابات داشتند.

مشارکت خوبی رقم خورد

آگاه: محمدصالح جوکار تاکید کرد: موضوع مشارکت ازسوی مردم در انتخابات به‌خوبی ازسوی مقام معظم رهبری تببین و مطرح شد. این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حماسه انتخابات در حقیقت مکمل حماسه بدرقه شهیدان راه خدمت است. مشارکت در انتخابات از جهات مختلفی حائز اهمیت است. وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات هم می‌تواند یک تکلیف ملی و هم یک تکلیف دینی محسوب شود، تصریح کرد: هر دو بعد این مسئله حائزاهمیت بوده و مردم ادراک درستی از آن دارند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به دنبال ساخت آینده برای آیندگان هستیم، تاکید کرد: این آینده در حالی ساخته می‌شود که ما در انتخابات مشارکت کرده و آینده مطلوب خودمان را بسازیم. وی با بیان اینکه آینده‌ای که آن را دیگران برای ما بسازند، مطلوب ما نیست، ادامه داد: بنابراین حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت آحاد مردم امروز بسیار حائزاهمیت بوده و از این رو مردم مشارکت خوبی در انتخابات پیش رو داشته و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان کوبیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.