۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴٬۷۵۴

 قدسی خرازیان، متهم ردیف هجدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و از اعضای اصلی کادر مرکزی گروهک منافقین است. او در سال۱۳۵۲ به گروهک منافقین ملحق شده و در ادامه با یکی از اعضای نفاق به نام محمدعلی توحیدی خانیکی ازدواج تشکیلاتی می‌کند.

متهم ردیف هجدهم

آگاه: از آنجایی که قدسی خرازیان در سال۱۳۸۲ در قسمت تامین مالی تروریسم گروهک تحت نظر محمد طریقت منفرد فعالیت داشته است؛ از همین در جریان همه فعالیت‌های مالی و پولشویی تشکیلات بوده و در همین راستا نیز نامبرده ازجمله نفراتی است که در ۱۷ژوئن سال۲۰۰۳ میلادی توسط پلیس فرانسه دستگیر می‌شود. 
ازجمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های وی عبارت است از:  فعالیت تشکیلاتی پس از اقدامات مسلحانه‌ ۳۰خرداد ۱۳۶۰ در خانه‌های تیمی منافقین، از معاونان اجرایی مرکزیت نفاق در سال۱۳۶۴، شرکت در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان، معاون واحد مخابرات شاخه‌ نظامی گروهک تروریستی منافقین در مقر اشرف در سال۱۳۷۰ و عضو کادر رهبری شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت در سال۱۳۷۲. او  درحال‌حاضر از اعضای اصلی کادر مرکزی گروهک منافقین است و تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۴۹۵/۶-A است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.