۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵٬۱۷۹

رزین به معنای «صمغ» و یک ماده چسبناک است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی موجود است. رزین اپوکسی یک نوع رزین مصنوعی است که در دنیا به‌‏عنوان مناسب‏ترین رزین برای کارهای هنری شناخته می‌‏شود و کاربردهای گسترده‏ای در صنایع مختلف ازجمله صنعت مد و پوشاک دارد و در ساخت بدلیجات و لوازم تزیینی اغلب با استفاده از گل‏‌های طبیعی، اکلیل‏های متنوع، ترنسفرها و استیکرهای ورق طلا انجام می‌‏شود.

هنر چوب و رزین

آگاه: با استفاده از هنر رزین اپوکسی، شما دست بازی در تولید محصولات دکوراتیو و مصرفی دارید. مثلا شما می‌توانید در یک اتاق کوچک و تنها با داشتن چند قالب جواهرسازی سیلیکونی، رزین و هاردنر و لوازم تزئینی مثل صدف، اکلیل و گل خشک زیورآلات رزینی بسازید. این محصولات کوچک و جذاب بازار پرفروشی دارند و اگر بتوانید یک بسته‌بندی و نام اختصاصی برای محصولات رزینی خود نیز آماده کنید، خیلی زود به فروش بالا و درآمد می‌رسید. برای ساخت میز عسلی از رزین اپوکسی استفاده کنید. یکی از جذاب‌ترین مصارف رزین برای تهیه محصولات چوبی است. شما می‌توانید با تهیه بیس چوبی میز عسلی یا سینی‌های چوبی طبیعی از رزین اپوکسی برای ایجاد یک لایه طرح دار رنگی، پیچیده یا ساده روی چوب استفاده کنید. خوب است بدانید که این محصولات پس از پرداخت شدن با رزین اپوکسی قیمتی چند برابر پیدا می‌کنند. این دو تنها مثالی بودند برای کار با رزین اپوکسی. شما می‌توانید محصولات بسیار زیبای دیگری مانند تابلو و حجم‌های رزینی که حاوی گل و تزیینات دریایی هستند هم بسازید.

نیازهای اولیه
قالب سیلیکونی: اگر کسب‌وکار رزینی شما بر پایه تولید تزیینات و زیورآلات باشد حتما به چند قالب سیلیکونی باکیفیت نیاز دارید.
وسایل تزئینی: شما می‌توانید برای ایجاد طرح‌های متنوع روی رزین اپوکسی از  اکلیل، صدف، چوب و مهره‌های متنوع و رنگی استفاده کنید.
رنگ رزین اپوکسی: ممکن است بخواهید در محصول رزینی خود رنگ‌های متنوعی داشته باشید. بنابراین حتما باید رنگ جوهری یا رنگ پودری صدفی هم تهیه کنید.

میزان درآمد
برای شروع به پنج میلیون تومان  سرمایه نیاز دارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.