۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵٬۲۹۸

اگر علاقه‌مند به هنر گلدوزی هستید و درآمدزایی از گلدوزی در خانه برایتان اهمیت دارد، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

گلدوزی

آگاه: در شبکه‌های اجتماعی، گلدوزی به یک شغل درآمدزا تبدیل شده است. دلیل این قضیه به ذات پرطرفدار گلدوزی و قیمت مناسب آن برای طرفداران خرید صنایع‌دستی برمی‌گردد. بسیاری از مشتریان به‌دنبال طرح‌های خاص و سفارشی هستند و همین مسئله سفارش دادن طرح گلدوزی به سلیقه مشتریان، سبب شده که هنرمندان بتوانند مشتریان جدید جذب کنند و کسب درآمد از گلدوزی داشته باشند.

بازار کار گلدوزی چگونه است؟
گلدوزی یک دسته‌بندی کلی است. شاید اگر بخواهیم برای آن زیردسته تعریف کنیم، تعداد آن به بیش از ۵۰مورد نیز برسد. همین یک نشانه خوب برای گسترده بودن بازار کار گلدوزی در بازار است؛ به‌عنوان مثال، گلدوزی روی اکسسوری، گلدوزی روی کیف، گلدوزی روی پارچه، گلدوزی روی مانتو، گلدوزی روی کوسن، گلدوزی روی روسری و کلاه، گلدوزی روی تابلو دیواری و ...
در کل دو راه کلی برای ساخت و رسیدن به درآمد با گلدوزی در منزل پیش روی شماست: گلدوزی با دست و گلدوزی با چرخ خیاطی.

ابزارها و لوازم موردنیاز:
نخ پلی‌استر یا ابریشمی، سوزن‌های مخصوص، پارچه غیر کشی، قاب و چارچوب مربع یا دایره و غیره، الگو، قیچی، کارگاه، رنگ مخصوص.

چقدر سرمایه لازم است؟
ارائه دادن یک قیمت مشخص برای شروع گلدوزی عملا مناسب نیست. نخ نامرغوب با قیمت‌های پایین شروع می‌شود و تا جنس‌های خوب با قیمت بالاتر ادامه دارد. عموما یک لوازم شروع گلدوزی را می‌توانید با حداقل ۳۰۰هزار تومان خریداری کنید. سپس نخ و پارچه را به‌صورت جداگانه تهیه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.