۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۵٬۳۲۵

یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های هنرمند بودن، به اشتراک گذاشتن آثار هنری و محصولات تولیدی خود با جهان است.

ساخت بدلیجات در خانه

آگاه: طراحان و سازندگان بدلیجات و زیورآلات دست‌ساز به‌طورخاص این موضوع را درک می‌کنند، زیرا برق شادی و رضایت را می‌توانند در چشم مشتریان خود ببینند. راه‌اندازی یک کسب‌وکار تولید بدلیجات راهکاری مناسب برای کارآفرینی شخصی و گروهی است، به‌ویژه که در ابتدای کار نیازی به سرمایه‌ آنچنانی ندارید و می‌توانید آن را از یک شغل خانگی با درآمد مناسب شروع کنید.
 ورود به شغل بدلیجات: اولین مرحله، به‌دست‌آوردن مهارت آن از طریق آموزش است. طرح و روند کسب‌وکار خود را مشخص کنید: نیازی نیست حتما یک طرح کسب‌وکار بنویسید؛ اما لازم است که مشخص کنید می‌خواهید در کدام‌یک از زمینه‌های این حرفه فعالیت کنید و چه محصولاتی را قرار است تولید کنید.
از خود بپرسید: قرار است خودتان طراحی کنید یا شما فقط سازنده طرح هستید؟ از ترندهای روز ایده می‌گیرید یا مدل‌های سنتی؟ در خانه کار می‌کنید یا نیاز است جایی را اجاره کنید؟ به‌تنهایی کار می‌کنید یا گروهی؟ قرار است چگونه قیمت‌گذاری کنید؟ خریداران احتمالی شما چه کسانی هستند و چقدر بودجه نیاز دارید؟ بودجه موردنیاز را تعیین کنید: براساس توانایی‌های مالی، بودجه موردنیاز را برای خرید ابزار، میز کار، مواد اولیه و هزینه‌های جاری تعیین و سپس به‌تدریج این بودجه را تهیه کنید.

از رقبای کاری خود بیاموزید:
حتما به کارگاه‌های ساخت بدلیجات سر بزنید و اگر ممکن نبود، محصولات آنها را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی ببینید. همچنین با شیوه‌های بازاریابی رقبای خود آشنا شوید و دلایل موفقیت آنها را بررسی کنید.
یک حساب تجاری ایجاد کنید: امور مالی تجاری و شخصی خود را حتما از هم جدا کنید.
مراکز فروش مواد اولیه را حرفه خود بشناسید: برای مثال، اگر در تهران هستید، حتما درباره محل خرید لوازم ساخت بدلیجات در بازار تهران پرس‌وجو کنید و سعی کنید مواد اولیه را با کمترین قیمت تهیه کنید.
نحوه فروش بدلیجات: تمامی کانال‌های بازاریابی و فروش ممکن را بررسی کنید. اگر می‌توانید سایت ایجاد کنید؛ البته هزینه طراحی و نگهداری و سئو سایت این‌ روزها هزینه کمی نیست؛ از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید؛ اگر سرمایه لازم برای راه‌اندازی مغازه بدلیجات دارید، پیش از اقدام تحقیقات لازم را انجام دهید.

سود فروش بدلیجات چقدر است؟
درآمد شغل بدلیجات بسیار مناسب است؛ اگر بتوانید مواد اولیه تولید را به‌طور عمده و با قیمت مناسب بخرید چیزی بین ۴۰ تا ۱۵۰درصد سود برای شما باقی می‌ماند.

قیمت خرید مواد اولیه
قیمت خرید مواد اولیه در زمانی که برای ساخت بدلیجات صرف می‌شود یا همان سرعت تولید، نوع محصول، جنس محصول، هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات خلاصه می‌شود. می‌توانید درآمد خود را تا ماهی ۲۵میلیون نیز برسانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.