رضا پهلوی به‌تازگی در کنفرانسی در واشنگتن با عنوان «محافظه‌کاری ملی» شرکت کرده و در راستای منافع رژیم نامشروع صهیونیستی و علیه مردم و کشور ایران سخنرانی کرده است.

ضدایرانی مثلِ ربع پهلوی

آگاه: ربع پهلوی در یک خوش‌خدمتی آشکار به رژیم جنایتکار صهیونیستی، پس از تعریف و تمجید از این رژیم غاصب، با حالت اعتراض گفته است رییس‌جمهوری ایران بار دیگر اسرائیل را تهدید به نابودی و از محور مقاومت حمایت کرده است؛ این عنصر ضدایرانی، سپس نوک پیکان حملات خود را روانه مردم ایران کرده است و گفته که باید فشار حداکثری بر مردم ایران وارد شود! ظاهرا حضور هوشمندانه مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، حسابی ربع پهلوی را به هم ریخته است و سبب شده که او آشکارا علیه مردم ایران موضع‌گیری کند و حفظ ظاهر را کنار بگذارد. در جریان برگزاری انتخابات نیز چماقداران وابسته به او در مقابل کنسولگری‌های ایران در خارج از کشور، موجبات آزار و ایذای ایرانیانی را که قصد رأی دادن داشتند فراهم آورده بودند.

پیوند ربع پهلوی و صهیونیست‌ها
اما آنچه باعث می‌شود ربع پهلوی آشکارا علیه مردم ایران موضع‌گیری کند و خواستار اعمال فشار حداکثری به مردم ما شود، پیوندی مستحکمی است که میان او و سردمداران رژیم جنایت‌پیشه صهیونیستی وجود دارد. ربع پهلوی فرزند شاه معدوم، که با اموال به‌غارت‌رفته مردم ایران درآمریکا روزگار می‌گذراند، طی مدت اخیر در راستای حمایت از جلادان صهیونیستی، خصمانه‌ترین مواضع را علیه ملت و کشور ایران اتخاذ کرده و بارها از علاقه‌ باطنی‌اش برای حمله به ایران پرده برداشته است. نامبرده پس از ماجرای طوفان‌الاقصی و شکست فضاحت‌بار صهیونیست‌ها از رزمندگان فلسطینی، در آبان سال گذشته در یک موضع‌گیری خصمانه علیه مردم ایران، در گفت‌وگویی با کاملیا انتخابی‌فرد، سردبیر ایندیپندنت فارسی علنا اظهار کرد: «سرِ مار و چشم اختاپوس در تهران است.» این سخنان خصمانه ربع پهلوی بدین معنا بود که وی از اربابان آمریکایی و اسرائیلی‌اش می‌خواست که در انتقام از عملیات طوفان‌الاقصیِ فلسطینی‌ها، به ایران حمله کنند.  
پس از گذشت ۶ماه از آن مصاحبه و اعلام موضع ضدایرانی، رضا پهلوی که رویدادها را به نظاره نشسته و ملاحظه کرده بود که اربابان صهیونیستش، از واکنش به عملیات پیروزمندانه‌ وعده صادقِ ایران عاجز بودند، در مصاحبه‌ای، اصطلاحا روغن‌ریخته را نذر امامزاده کرد و گفت: حمله نظامی به ایران خط قرمز اوست! این عنصر دغلکار و کلّاشِ ضدایرانی حتی به روی خود نیز نیاورد که ۶ماه پیش از آن، اعلام کرده بود ایران سرِ مار و چشم اختاپوس است که اسرائیل باید به آن حمله کند! ربع پهلوی، همچنین پس از عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه وعده صادق، که سبب شعف و شادی همه ایرانیان در سراسر جهان شد، در توییتی ضدایرانی با صهیونیست‌ها همدردی کرده بود.    

سفر خفت‌بار به اراضی اشغالی
البته ارادتِ رضا پهلوی، این عنصر ضدایرانی به صهیونیست‌ها، امری مسبوق به سابقه است. در سال گذشته، نامبرده سفری را به اراضی اشغالی داشت و در آنجا به دست‌بوسی سردمداران رژیم کودک‌کش صهیونیستی پرداخت. سفر ربع پهلوی به «تل‌آویو» به‌قدری خفت‌بار بود که صدای همه طیف‌های اپوزیسیون حتی خودِ سلطنت‌طلبان را هم درآورد؛ یکی از عناصر معروف سلطنت‌طلب درباره این سفر در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «عکس‌های سفر رضا پهلوی به اسرائیل آلبومی از تحقیر وی و سلطنت‌طلبان را به ثبت رساند.»
به‌طورکلی، گدایی و دست‌بوسی مقامات رژیم‌های غربی و اجنبی یکی از اقدامات ثابت ربع پهلوی است و او هیچ فرصتی را برای عرض چاکری نسبت به سیاست‌مداران غربی و صهیونیستی از دست نمی‌دهد؛ هرچند مقامات غربی چندان این ته‌مانده فاسدِ پهلوی‌ها را به حساب نمی‌آورند و ملاقات با سایر چهره‌های ضد ایرانی اپوزیسیون نظیر «مصی علینژاد» را به او ترجیح می‌دهند، اما خودِ شخص «ربع پهلوی» ارادت خاصی به اربابان غربی‌اش دارد؛ این ارادت به قدری زیاد و تهوع‌آور است که عناصر قدیمی سلطنت‌طلب را کلافه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.