۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶٬۸۵۴

حزب‌الله برقرار و سرافراز است...

امیر اسماعیلی ـ سردبیر

یکم: هنوز از بهت حمله سایبری رژیم وحشی صهیونیستی بیرون نیامدیم که خبر حمله به جلسه اعضای حزب‌الله در ضاحیه جنوبی و در نتیجه شهادت شهید ابراهیم عقیل ملقب به «تحسین» فرمانده نظامی فرمانده نیروهای ویژه حزب‌الله لبنان موسوم به یگان رضوان منتشر شد.

آگاه: شهید عقیل از فرماندهان تاثیرگذار در نیروهای رضوان بود و بعد از شهید فواد شکر، دومین فرمانده بزرگ حزب‌الله لبنان به شمار می‌رفت. دولت آمریکا برای ترور این فرمانده جهادی حزب‌الله یا ارائه اطلاعاتی که به ترور یا دستگیری وی منجر شود، هفت میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود. وزارت خزانه‌داری آمریکا هم در سال ۲۰۱۵ وی را در لیست افراد تحت تعقیب خود قرار داد.
رژیم صهیونیستی به گمان اینکه بال‌های مقاومت را می‌چیند و مانع پرواز مقاومت می‌شود، باز هم حماقتی دیگر کرد. فارغ از اینکه خون هر شهیدی که به زمین می‌ریزد، نهال صدها رزمنده سر به آسمان برمی‌دارد. درحال‌حاضر توانمندی‌های نظامی حزب‌الله به یکی از عوامل مهم در موازنه قدرت در منطقه تبدیل شده است. این سازمان که در ابتدا به‌عنوان یک گروه شبه‌نظامی کوچک آغاز به کار کرد، اکنون دارای یک ارتش نیمه‌رسمی است که با انواع سلاح‌های پیشرفته و سیستم‌های دفاع هوایی، تجهیز شده است.
فرماندهانی مانند ابراهیم عقیل نقش حیاتی در توسعه و تقویت این توانمندی‌های نظامی داشته‌اند. با کمک این فرماندهان، حزب‌الله توانسته است به یک نیروی نظامی موثر در مقابله با رژیم اسرائیل و دفاع از مرزهای لبنان تبدیل شود. حزب‌الله امروز قدرتی است که برگرفته از ایمان و جهاد و شهادت است و باخت نمی‌دهد.
دوم: امروز سال تحصیلی جدید شروع می‌شود. بازگشایی مدارس و تهیه و تمهید ورود بچه‌ها به مدرسه همواره از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها است. اینکه کدام مدرسه ثبت‌نام کنند؟ دولتی یا غیردولتی؟ تهیه روپوش مدرسه، تهیه لباس ورزش، تدارک سرویس مدرسه با هزینه چند ده میلیون تومانی و ابتیاع لوازم‌التحریر و ... اما همان‌طور که خانواده‌ها مهیا شده‌اند آیا مدارس نیز آماده‌اند؟ الان همه مدارس معلم دارند یا قرار است تا تامین معلم از اداره، مدیر و ناظم و معاون نوبتی سر کلاس بروند! آیا برای همه بچه‌های دانش‌آموز سرویس تمهید شده است؟ الان همه آبخوری‌ها و سرویس بهداشتی مدارس در وضعیت مناسب به سر می‌برد؟ چند روز پیش در گزارشی در آگاه به قطعی آب در ده‌ها مدرسه به خاطر بدهی اشاره کردیم که چون مدرسه به‌خاطر فاضلاب بدهی داشته و در سرانه‌اش این بدهی تامین نشده است، آب مدرسه قطع شده است. امیدواریم آماده‌سازی مدارسمان مانند آماده‌سازی ورزشگاهایمان برای دوره جدید لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا نباشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.