این روزها رژیم منحوس صهیونیستی در بدترین شرایط در تاریخ موجودیت نامشروع خود قرار دارد؛ شکست‌های سیاسی و امنیتی و نظامی متعدد این رژیم پس از عملیات‌های موفقیت‌آمیز «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق»، هیمنه پوشالی‌شان را کاملا فروپاشنده و توسل صهیونیست‌ها به نسل‌‎کشی و جنایات سبعانه نیز که در واکنش به همان فروپاشی سیاسی و امنیتی و نظامی است، چهره جنایتکارانه آنها را برای همه جهانیان آشکارتر کرده است. از سویی دیگر، ضعف مفرط دولت نتانیاهو نیز طاقت صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان اشغالگر را طاق کرده و آنها را به اعتراضات خیابانی کشانده است.

موساد و رویای خام تجزیه ایران!

آگاه: در چنین شرایطی «یائیر نتانیاهو» پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای خلاص کردن پدر آدمکش خود از بحران‌های فزاینده، پستی اینستاگرامی از طرح تجزیه ایران را به اشتراک گذاشته است تا به خیال خام خود بتواند نیروهای سیاسی و اجتماعی داخل اراضی اشغالی را علیه ایران بسیج کند و برای صهیونیست‌ها، رویای تجزیه ایران را ببافد! 

تجزیه ایران و جدا کردن کردستان از ایران رویای دیرین سران رژیم نامشروع صهیونیستی است؛ صهیونیست‌ها برای باز کردن جای پا در کردستان، تلاش‌های خود را از دهه۳۰ شمسی در زمان طاغوت (پهلوی) آغاز کردند و در گام نخست، شبکه اطلاعاتی با نام «نیزه سه‌سر» در این منطقه تشکیل دادند. موساد سرویس جاسوسی اسرائیل در همان مقطع زمانی تلاش کرد با شبکه‌سازی و ایجاد پایگاه‌ها و عوامل محلی در کردستان، جای پای خود را در این منطقه حساس محکم کند.

تلاش‌های موساد برای شبکه‌سازی و نفوذ در کردستان در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ شمسی نیز با پیمانکاری ساواک، استمرار داشت، به‌نحوی که در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، کردستان ایران و عراق کاملا در اختیار سرویس جاسوسی اسرائیل و عوامل آموزش‌دیده محلی آن قرار داشت. همچنین ده‌ها پایگاه محلی در این دو کردستان، طرح و برنامه‌های رژیم صهیونیستی را جامه عمل می‌پوشانیدند. 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، عملیات اسرائیل و آمریکا و طرح و برنامه تجزیه کردستان، همچنان تداوم یافت، تا جایی که به‌تدریج کردستان عراق مأمن و پایگاه اصلی برای تهاجم به ایران و هدایت عملیات تروریستی در خاک ایران شد.  

یکی از ابزارهای اصلی رژیم صهیونیستی برای تهدید و تحدید امنیت و تمامیت ارضی ایران پس از انقلاب اسلامی، حمایت از گروهک‌های تجزیه‌طلبی نظیر «کومله»، «دموکرات» و «پژاک» و استقرار و تجهیز و تسلیح آنها در منطقه کردستان عراق بود. در همین راستا، طی سال‌های اخیر، موساد برخی از طرح‌های خرابکارانه و تروریستی خود در ایران را به عناصر کومله و سایر گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان سپرد. مردادماه سال۱۴۰۱ وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از بازداشت همه عناصر یک عملیات تروریستی بزرگ خبر داد. در اطلاعیه وزارت اطلاعات درج شده بود که شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که برای انجام عملیات تروریستی به کشور اعزام شده بودند، پیش از هر اقدام خرابکارانه‌ای ازسوی سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و همه عناصر عملیاتی بازداشت شدند.

اعضای این شبکه که از طریق یکی از کشورهای همسایه با عوامل سازمان جاسوسی تروریستی موساد در ارتباط بوده و از اقلیم کردستان وارد کشور شده بودند، با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات عملیاتی و ارتباطی و قوی‌ترین مواد انفجاری، قصد انجام اقدامات خرابکارانه و عملیات تروریستی بی‌سابقه‌ای در برخی نقاط حساس و اهداف ازپیش‌تعیین‌شده را داشتند که با عملیات چندمرحله‌ای و پیش‌دستانه‌ مجاهدان گمنام ایران اسلامی جملگی آنها به دام افتاده، تسلیحات، مواد انفجاری، تجهیزات فنی و ارتباطی آنها نیز به‌طور کامل کشف و ضبط شد.

در ادامه، وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای دیگر اعلام کرد که عناصر عملیاتی مزبور مستقیما ازسوی عبدالله مهتدی، سرکرده‌ گروهک کومله برای این ماموریت انتخاب و به افسران موساد معرفی شده بودند.

سربازان گمنام امام‌زمان(عج) پس از بازداشت تروریست‌ها و در مرحله‌ اول با هدف حفظ ارتباط آنها با افسران عملیاتی موساد، دستگیری‌ها را به‌صورت کاملا سفید انجام دادند. این رهیافت موجب فراهم آمدن امکان شناسایی همه اعضای تیم‌های عملیاتی، پشتیبانی و شیوه‌های راهبری عملیاتی سازمان موساد و کشف زمان دقیق اجرای عملیات شد و آن سازمان تروریستی پس از شکست بزرگ در اجرای عملیات و بی‌اطلاعی از وضعیت تیم عملیاتی، مرتبطین و تجهیزات حساس همراه آنها، به گروهک مزدور کومله دستور داد ضمن اقدام بی‌سابقه‌ای، بازداشت تعدادی از عناصر خود را اعلام کند!

نمونه فوق‌الذکر تنها یک نمونه از ده‌ها مصادیق ارتباط گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی نظیر کومله با سازمان جاسوسی – تروریستی موساد است.

اما موساد علاوه بر حمایت و تسلیح گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی در اقلیم کردستان، با هدف تهدید و تحدید امنیت مرزهای غربی ایران اسلامی و مقدمه‌چینی برای تجزیه کردستان ایران، مقرهای جاسوسی زیادی را در اقلیم کردستان عراق دایر کرده بود.   

در اسفند ۱۴۰۰، موشک‌های سپاه پاسداران، یکی از مقرهای مهم موساد در اربیل مرکز کردستان عراق را هدف قرار دادند؛ مقر هدف قرارگرفته، ویلای متعلق به «کریم برزنجی» بود؛ تاجری که از عناصر موساد محسوب می‌شد و از همان ویلای او عملیات تروریستی در بهمن ۱۴۰۰ در کرمانشاه، برنامه‌ریزی و هدایت شده بود. 

در ۲۶دی‌ماه سال گذشته نیز یکی دیگر از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق توسط سپاه پاسداران مورد هدف قرار گرفت؛ یکی از عناصر تروریستی به‌هلاکت‌رسیده در این حمله سپاه به مقر موساد در اربیل، فردی به نام «پیشرو دیزایی» بود که از او به‌عنوان «شاه‌ماهی موساد» یاد می‌شد؛ نامبرده در حوزه نفت تجارت می‌کرد و به‌عنوان اسپانسر عناصر موساد، از آنها در پیشبرد اقدامات تروریستی و جاسوسی در سطح منطقه پشتیبانی می‌کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.