۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶٬۰۹۶

افرادی که روزانه ۴۰ تا ۸۵گرم بادام، بادام زمینی، پسته یا گردو را به‌عنوان بخشی از رژیم کاهش کالری مصرف می‌کنند، نسبت‌به افرادی که از رژیم غذایی بدون آجیل استفاده می‌کنند، وزن بیشتری از دست می‌دهند.

کاهش وزن را با خوردن مغزیجات آجیلی تجربه کنید

آگاه: «آلیسون کوتس»، محقق ارشد و رییس پژوهش در زمینه سلامت و عملکرد انسان در دانشگاه استرالیای جنوبی، می‌گوید: «آجیل سرشار از چربی‌های غیراشباع سالم، پروتئین گیاهی و فیبر رژیمی است که همگی در تقویت سیری و کاهش مصرف بیش از حد کالری نقش دارند. آجیل با بهبود سلامت قلب و عروق و متابولیک، سلامت بهتر روده و افزایش عملکرد شناختی مرتبط است.»
افرادی که روزانه ۴۰ تا ۸۵گرم بادام، بادام زمینی، پسته یا گردو را به‌عنوان بخشی از رژیم کاهش کالری مصرف می‌کنند، نسبت‌به افرادی که از رژیم غذایی بدون آجیل استفاده می‌کنند، وزن بیشتری از دست می‌دهند. «آلیسون کوتس»، محقق ارشد و رییس پژوهش در زمینه سلامت و عملکرد انسان در دانشگاه استرالیای جنوبی، می‌گوید: «آجیل سرشار از چربی‌های غیراشباع سالم، پروتئین گیاهی و فیبر رژیمی است که همگی در تقویت سیری و کاهش مصرف بیش از حد کالری نقش دارند. آجیل با بهبود سلامت قلب و عروق و متابولیک، سلامت بهتر روده و افزایش عملکرد شناختی مرتبط است.»
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.